Söndagkväll!!

Första vecka på jobb har varit kanon!! Hade bara lite otur att min kollega var sjuk två dagar och att jag en av de dagarna inte hade något att göra!! Var inne en sväng på mitt "gamla" jobb.
Ang Jockes uppsägning får man ta en dag i taget!! Jag ska hjälpa honom att skriva en CV och sen är det bara att söka allt som dyker upp och som kan vara tänkbart!

Igår var vi med barnen hos deras farmor och farfar, kusinen Alex och hans hund Tyson var också där!! Hans pappa hade blivit dålig i fredags och fått åka till sjukhuset, gallsten!! Aj,aj kan jag bara säga! Vet några som haft det och att det gör jätteont!!

Idag har Lucas varit på kalas, han hade haft roligt och under tiden städade vi andra här hemma. Simon var duktig både på att damma och dammsuga!! Båda killarna tycker om att hjälpa till här hemma!

Imorgon är det ny arbetsvecka igen och det ska bli kul, imorgon ska vi möblera om lite grann så att vi får plats med en dator till på rummet, den ska komma nu i veckan!! Vi är tre stycken som delar på ett rum, inte för att det blir så ofta som vi sitter där alla samtidigt, men när vi väl gör det så är det bra att ha varsin dator, så ingen blir sittandes och inte kan göra det den behöver.

Under veckan ska jag försöka fånga lite nya bilder och på onsdag är det föräldramöte på Lucas skola!!

Ha en skön vecka!!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Kul att du trivs på nya jobbet =) Ni har haft en fartfylld helg, vår var halvfartfylld haha...men nästa helg då smäller det! Vi kanske ses på bussen nått i veckan. I morgon tar jag 7.20 bussen. Ons 6.10 bussen.. iadg räknar jag inte jobbar kväll...

Ang deras uppsägningar, det är så traddigt..men sån ser det ut nu, vi får hålla tummarna att dom hittar något snabbt! KRAM

2009-03-09 @ 09:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0