Inför mitt Nya jobb...

Det är söndagkväll, jag längtar till imorgon, få gå till jobbet och känna sig lugn och samlad inför en stor utmaning!!!

Jag brukar alltid få lite ångest inför att gå till jobb, kvittar om det är efter semester, en helg eller dagen efter en arbetsdag. Brukar ligga sömnlös och undra hur jag ska klara mig igenom dagen, hur många av personalen har sjukat sig osv.

Just nu känner jag mig hur lugn som helst, bara längtar, nästan som ett barn inför sin födelsedag. Imorgon hoppas jag få mer koll på vad jag ska syssla med och hur vi ska dela upp arbetet oss emellan. Tänk att man kan känna sådan GLÄDJE över att få gå till jobbet!! Det är evigheter sedan jag gjorde det, det var någon gång 1992/93.

Sov Gott!!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Lycka till idag!

2009-03-02 @ 10:40:27
URL: http://kaatzi.blogspot.com
Postat av: Sussie

Hur har det gått idag? Har tänkt på dig =)) kram

2009-03-02 @ 17:31:26
Postat av: annica

vi hoppas att det gick superbra på din nya utmaning har tänkt på dig idag!vi vet att det grejar du efter allt de tråkiga du gick genom med bilen och allt du gjorde för att få rätt. vi på nehlingatan önskar dig lycka till resten av veckan kram

2009-03-02 @ 21:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0