Hmm, vad har hänt här??

Tiden mellan inläggen beror inte på tidsbrist, utan mer att det inte händer så mycket för tillfället!!
Mitt Nya jobb som jag började för några veckor sedan, har varit intressant, men jag har haft lite för lite arbetsuppgifter. Hmmm, ja att ha för lite att göra är inte alls kul!!
Idag gick jag in till en av cheferna och sa som det var, hon tyckte det var lite trist att jag inte fått tillräckligt med arbete, men var också Glad för jag kom som den räddande ängeln inför ett annat stort projekt som skulle starta upp snarast. Jag nappade direkt, och är redan igång. Nu har jag fått lite att bita i och det känns toppen. Hellre lite för mycket än att behöva rulla tummarna. Nu får jag chansen till att jobba i fler datasystem och dessutom kommer jag kanske få chansen att lära mig ett nytt program och sedan lära ut det till cheferna. Det här slår högre än läkemedelsprojektet. Jag kommer jobba kvar i det, än så länge. Jag kommer själv att styra över hur jag lägger upp arbetet. Det här passar mig utmärkt och jag kommer att utvecklas mer och förhoppningsvis leder det till fler utredningar för att effektivisera arbetet och kunna hålla budgeten i grupperna.

Barnen mår bra och de är fulla av aktivitet, Simon börjar bli stor för nu kan han vara ute och leka lite själv, med en koll på honom då och då i köksfönstret. Idag har Simon haft en heldag med Farmor och när jag kom från jobb i eftermiddags gick Lucas och jag på MC donalds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0