Den här morgonen vill jag inte uppleva igen!!

Det är Nu exakt ett år sedan som Joakim kom och väckte mig på morgonen,fredagmorgon och barnen och jag kunde sova ett par timmar till!!  Du,Anneli det är helt blött i tvättstugan! VA??? Jag kom snabbt ur sängen och följde med Jocke ner!! Vi hade en trasmatta på golvet för det var så kallt på golvet och när jocke klev in på morgonen för att sätta på sig arbetskläderna var den blöt!! Ett av de inkommande rören till varmvattenberedaren hade sprungit läck! Det var inte inte en jättestråle utan en liten nätt stråle som gick rakt upp och in mot väggen!!







Det var tur att jag inte jobbade när det här inträffade, för oj vad många samtal man ska ringa, vara hemma och öppna dörren osv. Conny från allservice kom samma dag men hade ingen möjlighet att ta ut varmvattenberedaren samma dag och dessutom var någon från anticmex komma och mäta fukt och sen skulle någon från en byggfirma komma och se hur allt såg ut!!
Under lördagen och söndagen tog Jocke och jag bort en del av inredningen i tvättstugan så att det skulle bli lättare att ta bort varmvattenberedaren på måndagen!!









Ja, så här såg det ut när man fick bort en del av inredningen i tvättstugan. Mögelskador på väggar och garderober bla.
Jag kommer att visa fler bilder från vattenskadan efter hand som tiden går, hur vi hade det under den här tiden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0