Bilfri.............

Nu är det slut på alla långa inlägg om min bil, BILEN ÄR TILLBAKA PÅ BILFIRMAN !!
Hade bokat tid med en av Hedbergarna, en av fjärde generationen som leder företaget. Mötet tog lite mer än en timma och sedan kunde jag gå nöjd därifrån!! Jag har fått tillbaka hela köpesumman, ersättning för skatt, bilprovning med mera!! Han försvarade inte sin personal utan tyckte allt var mycket beklagligt!! Ibland försöker personalen sopa en del misstag under mattan. Han var tacksam för att vi kunde lösa det här på smidigaste sätt och att han får en inblick i vad som hänt, han fick min anmälan till ARN, som underlag när han går ut till sin personal, för att åter gå igenom  vad de har för riktlinjer och mål på Företaget!

NU SKA JAG BARA HITTA EN ANNAN BIL, med större inblick i vad jag ska tänka på och vad jag ska ha för papper med mig och hur de fylls i, hoppas jag på att snart vara en GLAD och NÖJD BILÄGARE!!!


Kommentarer
Postat av: Katarina

Hej Anneli!

Grattis till försäljningen, det var du väl värd.



Skulle behöva din hjälp.

Det verkar som om vår varmvattenberedare har gått isönder nu ikväll (!).

Ni köpte väl en ny?

Var? Märke? Totalkostnad?



Kan inte ett skit om sånt här.

Du kan maila mig när du får tid, det här måste vi ta tag i snarast, [email protected]



KRAM

2009-02-17 @ 20:49:41
URL: http://kaatzi.blogspot.com
Postat av: Anonym

Grattis grattis till nya bilen =)) Ha ne bra vecka! KRAM

2009-02-22 @ 19:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0