Barnlediga!!

För två veckor sedan frågade Lucas sin Faster Annika och Andreas om han kunde få komma och sova över. Han och lillebror gjorde det för ett halvår sedan, för första gången. Sedan dess har Lucas pratat om det, men ibland rusar tiden iväg och saker drar ut på tiden.

När vi vuxna hade pratats vid och bestämt dag, så ville farmor och farfar ha Simon hos sig! De har aldrig blivit något tillfälle då Simon har fått sova över där själv. Men Nu fick de ÄNTLIGEN en chans att bara vara med lilleman!!

Det känns lite konstigt att det har varit tyst och lugnt hela eftermiddagen och kvällen!! Jag saknar redan mina små Älskade killar!!!

Vad hittar Då föräldrarna på, för vi skulle ju inte göra något!! Jocke har jobbat idag och jag var och lämnade barnen.
När jag kom hem firade vi Alla Hjärtans dag med att äta ett kärlekspaket, ja de var något de sålde på Entre i Trelleborg, bakelser med ett rosa marsipanhjärta på och var sitt vaniljhjärta!!
Sen så har Vi suttit vid varsin laptop, jag sitter kvar och Jocke har gått över till playstation 3!! Inte ens en middag orkar vi med!!

Ha en trevlig kväll!!!


Kommentarer
Postat av: Katarina

Ja du vad gör man när ungarna är borta? .. ingenting haha för man orkar inte.

Låter som att ni har haft en mysig dag iallafall!

KRAM

2009-02-14 @ 22:42:57
URL: http://kaatzi.blogspot.com
Postat av: Anonym

Skönt att vara barnlediga lite, och ladda batteriet, skönt att slippa göra nått. En sån kväll hade jag gärna haft hihi...OCH DU tack för hjälpen med brallorna dom sitter som ett smeck nu =))

Sov gott o kram po daj

2009-02-15 @ 22:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0