Simon är sämre....


Jag är Glad att vi fick en tid till doktorn, han undersökte Simon och mycket riktigt hade Simon öroninflammation i höger öra, dessutom hade han mycket svullna körtlar i hals och nacke, som gör att Simon har ont av det också. Nu har han fått penicillin, vi får hoppas att det hjälper. Men han har inte ätit så mycket de senaste dagarna, så magen reagerade direkt på medicinen. Nu sover han gott i sin säng, första kvällen sen i lördags som han sover utan att vakna stup i kvarten. Men det kan komma i natt, det vet man aldrig.

Så här hängig var Simon under förmiddagen och timmarna innan vi skulle till HMC.




Han var så hängig timmarna innan vi skulle till doktorn, så jag mutade med en klubba för att hålla honom vaken......





Men det hjälpte inte...............






Han var så  borta att han inte reagerade på att jag fotograferade med blixt och att jag sa hans namn ett antal gånger. När det var dags att åka fick jag klä på honom i soffan, när vi kom utanför dörren vaknade han till. Vi fick låna Jörgen och Sussies bil, när vi skulle iväg. Jockes bil är inne på rostskyddsbehandling. Vi tyckte inte vi behövde en lånebil nu när jag ändå var hemma, då kunde han ju ta min bil till jobb. Som tur är visste jag att det alltid fanns någon bil att låna eller så hade jag fått ta honom på cykel.
Tack Sussie och Jörgen för lånet av bilen, Ni är underbara!! Hoppas att allt elände med sjukdomar snart vänder till något bättre!! Måste bara säga att Ni har två underbart härliga och goa killar, Älskar dem!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Lilla ponken då, men han var duktig på att ta medecinen, hoppas han mår bättre redan idag =) A fil är bra att dricka ner den eländiga pc:n med, kan jag varmt rek.

Billånet var inget, bra att den kommer till nytta och att Simon kom iväg till doktorn så han blir frisk hihi... Ja och mina pojkar älskar era haha.. gollungar e vad dom är =) Kramkram

2009-04-29 @ 06:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0