Oj,NEJ vad har jag gjort......

På Annandag påsk klipptes både Lucas och Simon. Det funkade bra den här gången, de satt still och gnällde nästan ingenting. Det tog bara lite lång tid och det beror på att trimmern börjar bli kass. När killarna duschat, fanns det några långa tussar kvar på Simon. De skulle jag fixa ikväll innan han skulle i badet.



Simon hade ju en ganska rejäl kalufs innan måndagen. Tyvärr blev det aldrig en bild på hur fina de blev, innan jag gjorde årets största tabbe ikväll!



Jag tänkte mig inte för vilken längd trimmern stod på när den gick lös på Simon ikväll. Meningen var att han skulle se ut som Lucas.  Min lille kille ser ut som han gett sig ut i lumpen. Simon tog det med ro, efter en mutning med en klubba och det var han väl värd! När han kramade pappa innan han stack iväg på träningen, klappade han pappa på huvudet och sa " Nu är vi likadana pappa". Simon fick av misstag samma längd som pappa. Vilken tur att håret växer ut igen.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Det växer ut igen på noll time!



Jag gjorde samma tabbe på Håkan en gång, han blev inte heller så glad. Tyvärr gick det inte att muta honom med en klubba hahaha



KRAM på er

2009-04-16 @ 09:20:15
URL: http://kaatzi.blogspot.com
Postat av: Sussie

Hahaha...så kan det gå, kommer du ihåg när jag klippte J en gång hahaha... Jag glömmer det aldrig! Det växer ut fort, kan vara bra med en rensning ibland hihi...kramkram

2009-04-16 @ 10:43:29
Postat av: Anneli

Tack för era uppmuntringar!!



Simon är nöjd med sin nya frisyr, jag har börjat vänja mig.

Det roliga är att han kunde tänka sig att bli klippt igår också, BARA han fick en klubba!!

2009-04-17 @ 08:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0