Simon

Simon är barn nummer två i skalan och under tiden som han låg i min mage var vi och tittade på ett hus. Andra år åkte vi på visningar nästan varje söndag, nu skulle vi inte köpa något när jag skulle gå hemma och va föräldraledig. Men Sussie, faster till en av Lucas kompisar, sms om ett hus i deras område. Vi åkte dit, tittade på det och när vi skulle gå därifrån frågade mäklaren om vi ville ge ett bud. Nja, ok skriv upp oss. Några dagar senare ringde mäklaren och vi la 10.000 över utgång. Fick snart ett meddelande en annan gått över, ok vi la oss. En kväll ringer mäklaren och meddelar att huset är vårt,Hjälp! Banklån??? Jodå vi fick låna pengar och det skrevs papper.
Inflyttning 1/8 -2005
Simon var beräknad till 25/7, alla lovade att hjälpa till och visst skulle vi klara det här. Den 25 kom, men ingen Simon. Dagen efter ringde mäklaren om vi kunde flytta banken till 2/8, javisst det spelar inte oss någon roll. Vi hade kollat upp med banken hur vi skulle lösa det om jag låg på BB.
1/8 kl 03.03 vaknade jag av ont i magen, trodde jag var förstoppad. Kl 07.03 kom Simon till Världen!

Vilken tur att mäklaren bytte dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0