Fredag.....

Idag är jag och barnen lediga!!

Sovmorgon till 07,20. Simon fick sin välling och jag bakade Scones till frukost.

Nu sitter Simon och tittar på Ninja turtels och Lucas spelar Starwars på playstation.
Tvättmaskinen går för fullt, alla smutsiga jackor och regnkläder på dagis stod nästan för sig själv av all sand.
Idag ska jag och barnen ta bussen till Malmö och gå på Mc donalds, sen ska vi till pappas jobb där jag lämnar över barnen till honom. Jag ska gå på after work och dricka öl...  Gott och roligt..
Nästa vecka går jag upp och jobbar 50 %, skönt att komma hemifrån lite mer, men det kommer säkert att kännas i början.


Önskar alla en trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Lillebror

Hm, Kan man gå på after work om man varit ledig? Trodde det kallades gå ut o dricka öl då.....

2008-10-31 @ 19:49:39
Postat av: Katarina

Hej!

Hoppas att after worken var trevlig :-)

Här hemma har vi haft myskväll i tvsoffan.

Nu är det strax godnatt..

Kram Katarina

2008-10-31 @ 21:36:41
URL: http://kaatzi.blogspot.com
Postat av: Sussie

Hoppas du hade kul!! Kram

2008-11-01 @ 12:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0