Vips så var helgen slut...

Måndagkväll, slut i huvud och kropp. Jockes mobil ringde 6.50, han är ledig idag och då ringer en av hans arbetskamrater för att sjuka sig. Jocke brukar ju alltid va på jobb men dock inte idag. Jag tyckte det var lika bra att kliva upp. Tog mig en varm dusch, kom på att det var idag jag skulle ha medarbetarsamtal med chefen. Satte mig och skrev kommentarer till frågorna om relation till arbetskamrater osv. När jag skulle  iväg, trubbel med bilen. Körde iväg till Hedbergs här i Svedala, de ville inte ta emot bilen och hänvisade till Malmö. Ringde Malmö och den tokstollen ville att jag skulle bogsera in bilen med hjälp av försäkringsbolaget, jag sa NEJ har jag tre månaders garanti på bilen får de minsann stå för det själva. Lämnade bilen och gick till VC där jag hade tid 9.05. Sen skulle jag ta bussen i till Malmö och då funkade inte busskortet heller, jag flög nästan i taket när busschauffören ville jag skulle betala med pengar, jag springer väl inte runt med pengar om bilen inte startar och busskortet havererar. Kom till jobb, lyckades landa och fick ett bra medarbetarsamtal. Jag kände mig nöjd när jag gick därifrån har aldrig vågat prata så mycket positivt om mig själv tidigare och aldrig lämnat ut bristerna och klagomål till chefen om vad som behöver göras på arbetsplatsen.  Min chef är nog nöjd med mina insatser och jag vågar tro på ett gott samarbete.

Idag har Lucas varit iväg hos kompisen Mikael, de har lekt i snön och varit på badhuset i oxie, de har haft en supermysig dag!! Tack Mikael, Annika och Christer

Kommentarer
Postat av: Sussie

Skönt att dagen slutade bra i allafall!! Unna du dig en semla el nått??? Helmer mår bättre idag, tack o lov.. Sov gott kram

2008-11-24 @ 20:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0