Slappedag.......

Lördagkväll, barnen ligger redan i sina sängar!!

Igår var barnen och jag på MC.. barnen var goa och glada och tyckte det var kul att åka buss. Kl 17.00 var jag och några vänner på after work och det var trevligt, Jocke var bara lite förvånad över att jag var hemma redan 23.30.

Idag har vi bara tagit det lugnt, sen frukost och när vi nästan ätit upp den knackade det på, var det mer bus och godis knackningar???
Nej, det var barnens farmor som kom med en fin present till barnen!!





Lucas och simon fick ett fint fat med ljus och spindlar och var sin hundralapp!!!


När vi dukat av frukosten gick hela familjen på promenad, upp till sporthallen, ner mot centrum och hem. Simon var jätteduktig och gick hela vägen, vi tar nästan aldrig med vagnen längre, för då vill han bara åka... När man har varit så hurtiga på förmiddagen så är det tillåtet att bara slappa resten av dagen, så det är precis vad vi gjort.




Nu har barnen fått tända sina fina ljus!!!!

Ha en trevlig kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Vilken mysig dag ni verkar ha haft. Och vad fina ljusfat pojkarna fick av sin farmor!

Nu ska jag sova.

Kram på er

Katarina

2008-11-01 @ 23:15:27
URL: http://kaatzi.blogspot.com
Postat av: Sussie

Låter som lyckad och mysig dag, kan tänka mig att killarna blev glad över presenterna dom fick av farmor och farfar hihi... ha en bra söndag kram...

2008-11-02 @ 13:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0