Toppendoktor!!!

Idag har jag varit i Trelleborg och fick träffa en ny läkare ang min sjukskrivning!!!
Han va superbra, har aldrig träffat en manlig läkare som tagit sig så mycket tid som han gjorde. Han läste ingen journal utan ville att jag själv skulle berätta kort om situationen. Sen gick han in på medicineringen och använde sig av en tavla där han skrev upp och förklarade de olika skillnaderna mellan mediciner som jag provat de senaste åren. Jag var imponerad av att han tog sig all denna tid. Jag hade tid 9.15 och kom ut på parkeringen 11.15, han sa att första besöket tar alltid lite längre tid, men att han försöker ta 45 minuter i vanliga fall. Jag kände mig fri som en fågel när jag gick därifrån. Nu hoppas jag att han blir kvar länge!!!

Nu ska jag snart hämta Lucas på miniorerna och Simon på dagis!!!

Ha det bra!!!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Vad glad jag blir för din skull, det är du verkligen värd ;-) Hoppas denna dagen blir lika bra!! Kramisar

2008-11-14 @ 07:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0