Söndagsmiddagen på en onsdag...

Tog fram  en kotlettstek i söndags, sen ringde svärmor och bjöd på middag. Igår fanns det ingen tid och ork att laga i ordning den.







Mums, det är så gott med svenk husmanskost. Tur man inte har tummen mitt i handen när det gäller matlagning!!!
Nu ska kidsen göras ordning för kvällen, sen har jag en maskin tvätt att hänga upp, köra igång nästa och starta diskmaskinen och förbereda maten för imorgon för då får gubben börja med maten. Jag ska på utvecklingsamtal med Simon.

Kommentarer
Postat av: Bodil

Tusen tack Anne-lie för gratulationerna. Stackars dig o fira din 35 årsdag i husvagn de va väl då ni fick vattenskadan i huset?? Kramisar

2008-11-26 @ 20:38:23
Postat av: Sussie

Tack för tipset, falukorv hade vi häromdagen. Det blir varma mackor till oss och korv till Jögge ;-) Ha en skön helg om vi inte hörs och kör försiktigt!! Ps...Partylite är sista dagen idag, och hon har fått hem varorna ;-) Kramis

2008-11-27 @ 15:43:00
Postat av: Katarina

Hejsan!



Hur är det med er? Tänker på er, det var ju ett tag sedan vi sågs och hördes.

Kram på er

2008-12-04 @ 17:26:32
URL: http://kaatzi.blogspot.com/
Postat av: Sussie

Nu är jag trött på din stek haha, (fast det ska vi snart äta hihi)

Hoppas Simon mår bättre! Krama dom från maj och kram till daj...

2008-12-04 @ 18:27:51
Postat av: Sussie

Hej på er, hur är läget? kram

2008-12-07 @ 08:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0