Sänghoppning....

Idag är jag helt slut,men nu ligger barnen i sina sängar.
Nu ikväll höll båda barnen på och hoppade runt och klättrade på soffan, jag vet inte hur många gånger jag sa till dem att sluta. Till sist när Lucas hoppade i sin säng,blev jag tokig och hoppade jag också,det small till och en bräda lossnade, Lucas förstod nog nu att han inte ska hoppa i sängen, man såg det på hela ansiktet att det fastnade något som han tidigare inte förstått.
Jocke tränar ikväll så jag ska krypa upp i soffan och titta bla på cityakuten och prison break.
Så jag säger Natti, Natti

Kommentarer
Postat av: Sussie

Haha ja vad gör man inte hihi... kramis

2008-11-11 @ 11:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0