Regn och rusk..

Idag har jag inte träffat mina barn, jag stack till jobb redan 06.20 i morses och då sov de små trollen. Pappa fick lämna dem för han börjar inte förrän 9.00 på tisdagar.
Som vanligt var vi ont om folk på jobb, men vi fick ihop allt ändå. Idag fick jag åka med ut till västra hamnen, det är fint där ute men, idag blåste det och var bara grått och trist.
Om en liten stund ska jag iväg och hämta barnen, vi ska ha plättar till middag . Barnen älskar det och äter betydligt fler än vad jag får i mig.
Ha en trevlig eftermiddag!!!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Godmorgon!



Hoppas att allt är bra med er idag?

Vi ses kanske på gympan ikväll.

Kram

2008-11-12 @ 09:04:25
URL: http://kaatzi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0