Lördagkväll

Barnen sover, båda barnen i Simons rum, Lucas ville ligga på madrassen i hans rum, det ser mysigt och trång ut.  Jocke tittar på Tv och jag har fastnat vid datorn i köket och lyssnar på radio!
Vi har haft en trevlig eftermiddag och kväll med vårt finfrämmande uppifrån! Vi har ätit Tacos till middag idag i stora lass, Vi tycker det är supergott med Tacos i de olika slag. De som känner Jocke och mig vet varför, de som inte vet så var det så att Vi träffades på en restuarang som hette Tex Mex, tyvärr fins inte den kvar längre, Snyft!!
Nu drar det i locken så jag ska knyta mig, en dag imorgon också.

Natti, sov gott!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Trodde det skulle bli en gissningstävling på var ni träffades, för då hade jag haft rätt, för jag visste hihi... Crille hängde väl en del där med el??? KRAM

2008-11-16 @ 09:23:10
Postat av: Katarina

Åhh vad gott!

Jag älskar tacos, det gör vi allihopa här.

Skulle kunna äta det på direkten haha

Ska krypa ner i sängen nu.



Kram, Katarina

2008-11-16 @ 22:11:14
URL: http://kaatzi.blogspot.com
Postat av: Lillebror

Tänk va man kan läsa inlägg olika...... Men jag fattar nu efter prata med dig....

2008-11-16 @ 23:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0