Kväll...

Var tog denna dag vägen?? Jobb, utvecklingsamtal med Lucas o skolan, middag och iväg på gympa med Lucas och grannpojken.
Utvecklingsamtalet gick jättebra, Lucas är så duktig i skolan, allt var positivt, han är snäll och hjälpsam och plockar undan efter sig. En riktig mönsterelev!!! Problemet är bara att så fort jag hämtar honom kommer en helt annan sida fram, blir sur,arg och tvär, kvittar vad jag säger så blir det fel. Idag var det maten han hakade upp sig på, han tycker inte om ugnsfalukorv och potatismos säger han. Jag lagar inte mos som farmor och farfar. Jag använder elvisp på slutet för jag har ine kraften i händerna att röra ihop det med en slev, som farfar gör.
Nåväl, när vi kom hem från gympan var han go glad!!
Ikväll när jag stoppade om Simon fick han mitt ♥♥♥ att slå!! Jag kramade och gosade och gav massor av pussar på ena kinden och sa Natti,natti och han svarade TACK mamma, min supergoa SIMON, älskar dig och storebror.


Kommentarer
Postat av: Sussie

Tänk va lika det kan vara, Vilgott är likadan efter dagis, han skriker och gapar och inget passar. Jag blev rörd av dina sista rader hihi... så fint! Ha en bra dag kramis

2008-11-13 @ 08:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0