BYE,BYE

För två och ett halvt år sedan var Jocke och jag på Mazda Center, vid det tillfället hade vi en ford mondeo från 2000 och en gammal skrotig golf som startade i alla väder.
Vi bytte upp oss till en Volvo 850 -95 och en Mazda 6 -06.Jag fick volvon så jag kunde ha Simon fram, för han skrek alltid . Jocke fick den nya, tur var väl det, för efter ett halvår körde jag in i en betongpelare, 3 meter hög och en meter i omfång. Vet inte hur jag kunde missa den, fast jag hade ingen bil vänster om och höll utkik bak, rattade på för fullt och small till ordentligt gjorde det. Jag kollade bakåt och kunde inte se något hinder, tittar fram och där va den stora betongen, vid sidan om mig. Vi har använt bilarna näst intill dagligen, i alla fall Mazdan.
Nu har vi gjort oss av med en av bilarna.
Vi har sålt  Volvon.








Var rädda att vi inte skulle få något för den, men vi är nöjda!!


Kommentarer
Postat av: Krut

Jasså! Ni har sålt traktorn... Vem va dum nog att köpa den?.....

2008-11-16 @ 18:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0